PREGLED IZBRANIH PROJEKTOV

Reference

V vseh letih delovanja smo ustvarili veliko projektov, razvili odličen odnos s številnimi naročniki in aktivno delovali na različnih trgih.

WELLBE VSEBINE IN FESTIVAL

Načrtovanje in priprava vsebin produktov dobrega počutja. Razvoj produktov in umeščanje na slovenski trg. Celostno oblikovanje in CGP znamke. Priprava, načrtovanje in trženjske akcije za Wellbe Fest dogodek.

MARKETING | RAZVOJNI IN TRŽENJSKI PROJEKT | 2021 - 2022

STRATEGIJA TURIZMA OBČINE DOMŽALE

Načrtovanje in izdelava strategije turizma občine Domžale 2022 - 2029. Izvedba vhodnih podatkov - aktualno stanje, intervjuji, anketa in prostorska analiza. Načrtovanje upravljanja, razvoja produktov, trženjske akcije, vizija, cilji ...

TURIZEM | RAZVOJNI PROJEKT | 2021

TRANS CROATIA

Načrtovanje, trasiranje in ureditev gorsko kolesarske trase po Hrvaškem. Digitalizacija trase in izdelava digitalne uporabniške izkušnje. Trans Croatia je sestavljena iz 16-ih kolesarskih etap in je mednarodno uspešen produkt.

KOLESARSTVO | TRASIRANJE, DIGITALIZACIJA, TRŽENJE | 2017 - 2018

HFG KOLESARSKI PRODUKT

Razvoj in oblikovanje gravel kolesarske znamke in prireditve Human Fish Gravel. Načrtovanje, trasiranje in ureditev gravel kolesarskih tras. Razvoj upravljanje in trženje prireditve. Organizacija mednarodne prireditve.

KOLESARSTVO | OBLIKOVANJE ZNAMKE, ORGANIZACIJA ... | 2021, 2022

OBLIKOVANJE ZA HOTELE NA BLEDU

Idejna zasnova in oblikovanje B2B kataloga za Hotel Kompas in Hotel Lovec na Bledu. Oblikovanje turističnih zloženk, katalogov, jedilnikov in izvajanje trženjskih akcij. Priprava in organizacija B2B dogodkov in konferenc.

MARKETING | OBLIKOVANJE, B2B DOGODKI | 2016 - 2019

TRIGLAV TRAIL RUN

Načrtovanje in zasnova znamke, razvoj in celostna podoba Triglav festivala. Organizacija in izvedba Triglav Trail Run tekaškega dogodka. Trženjske akcije, PR akcije, upravljanje in izvedba. Celotni obseg prireditvenega marketinga.

PRIREDITVE | ZASNOVA, NAČRTOVANJE IN IZVEDBA | 2021

TURISTIČNI ZEMLJEVID DOLENJSKA

Za destinacijo Dolenjska smo pripravili koncept turističnega zemljevida. Zemljevid smo oblikovali, mu dodali ilustracije in ga umestili na uporaben format. Turistični zemljevid poudarja preprost pogled na destinacijo.

TURIZEM | KONCEPT, OBLIKOVANJE, ILUSTRACIJE | 2021

GORENJSKO KOLESARSKO OMREŽJE

Oblikovanje logotipa in celostne grafične podobe produkta. Priprava kolesarskih vsebin in slikovnega materiala. Oblikovanje spletne strani in uporabniške izkušnje - zemljevid s trasami. Svetovanje in načrtovanje.

MARKETING | OBLIKOVANJE, RAZVOJ IN DIGITALIZACIJA | 2020

ŠKODA PRODUCTION EVENT

Načrtovanje obsežnega snemanja novih vozil Škoda na 16-ih različnih lokacijah na Hrvaškem. Priprava lokacij (scouting), upravljanje z lokacijami, priprava snemalnih dni, dovoljenja, upravljanje z vozili, podpora snemalni ekipi.

MARKETING | ORGANIZACIJA IN IZVEDBA SNEMANJA | 2017

GRAVEL EPIC

Načrtovanje kolesarskih tras za mednarodno prireditev Gravel Epic. Lokacijski scouting za video izdelek. Organizacija snemanja in fotografiranja. Pomoč pri mednarodnih trženjskih akcijah in razvoju znamke.

PIREDITEV | PROMOCIJSKE IN TRŽENJSKE AKCIJE | 2019

JULIANA BIKEPACKING TRASA

Kolesariti okrog Julijskih Alp? Kolesariti po najboljših makadamskih cestah, gozdnih cestah in stranpoteh? Razvili smo kolesarsko potovalno "bikepacking" traso, ki povezuje kraje, lokalne znamenitosti. Trasa zajema tudi italijanski del Julijskih Alp. Trasa ni del skupnosti Julijskih Alp - Je original!

KOLESARSTVO | RAZVOJ PRODUKTA IN TRŽENJE | 2018

KOLESARSKI "BIKE BRUNCH"

Izvedba strokovnega kolesarskega srečanja v obliki okrogle mize in druženja. Pogovor s strokovnjaki in aktualne kolesarske teme. Povezovanje gospodarstva s srečanjem "umeščanje produktov".

MARKETING | KOLESARSKE VSEBINE IN SREČANJA | 2017, 2018 in 2019

PORSCHE SLOVENIJA DOGODKI

Načrtovanje in izvedba incentive, timskih in B2B dogodkov za uspešno slovensko podjetje. Izvajanje dogodkov na različnih lokacijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Izvedba dogodkov, sejemskih aktivnosti, ...

EVENTS | IZVEDBA INCENTIVE, B2B IN PROMO EVENTS | 2012 - 2021

BLED BIKE FESTIVAL

Zasnova in oblikovanje festivalske znamke. Trženjske akcije, PR akcije in promocija. Organizacija in upravljanje festivala. Vključevanje partnerjev in razstavljalcev (25). Največji kolesarsko festivalski dogodek v Sloveniji.

PRIREDITEV | ZASNOVA, NAČRTOVANJE IN IZVEDBA | 2017, 2018, 2019

STRATEGIJA MAISTRA

Strategija, načrtovanje in razvoj doživljajskih vsebin za večjo hotelsko verigo. Načrtovanje in izgradnja celostne ponudbe vsebin in produktov za prosti čas za hotelskega gosta. Načrt upravljanja in izvajanja programov. Akcije izobraževanja.

TURIZEM | RAZVOJ DOŽIVLJAJSKIH PRODUKTOV | 2014

KOLESARSKE VSEBINE - ŠKODA

Izvedba kolesarskih vsebin za naročnika iz avto industrije "Škoda Simply Clever". Izvajanje kolesarskih reportaž in zgodb ter priprava slikovnega materiala. Vključevanje sponzorstva "Le Tour de France" v vsebine naročnika.

MARKETING | KOLESARSKE VSEBINE, FOTO MATERIAL | 2017, 2018

CENTER GOLTE

Načrtovanje doživljajskih vsebin za turistično smučarski center. Načrtovanje in razvoj B2B ponudbe za podjetja. Razvoj zgodbe in oživljanje lokalnih znanj. Strategija upravljanja doživljajskih produktov. Razvoj zgodbe.

TURIZEM | STRATEGIJA IN RAZVOJ PRODUKTOV | 2012 - 2013

BIKEPACKING SLOVENIJA

Načrtovanje in izvedba kolesarske trase Bikepacking Slovenija. Unikatna trasa, ki ponuja preprost način doživljanja odmaknjenih krajev in koriščenja osnovne infrastrukture. Digitalizacija in izdelava uporabniške izkušnje. Celostni servis.

KOLESARSTVO | RAZVOJ PRODUKTA, TRŽENJE | 2017 - 2018

KOLESARSKI VPLIVNEŽI

Delo s kolesarskim vplivnežem za promocijo kolesarjenja v Sloveniji. Izbor lokacije, vodenje na terenu, ozaveščanje in podajanje informacij. Izvedba in organizacija kolesarske ture za STO.

KOLESARSTVO | PROMOCIJA DESTINACIJE | 2021

DOŽIVLJAJSKI PRODUKTI

Ustvarjanje, načrtovanje in razvoj doživljajskih produktov na trgu Slovenije in Hrvaške. Načrt upravljanja in trženjske akcije. Izvedba preko 150 doživljajskih produktov za različne naročnike.

TURIZEM | NAČRTOVANJE IN RAZVOJ | 2010 - 2019

VRTIMO KUHALNICE

Ustvarjanje, razvoj in izvajanje kulinaričnih dogodkov širom Slovenije in Hrvaške. Ustvarjanje koncepta ustvarjanja jedi "Brez meja". Organizacija in izvedba preko 150 kulinaričnih dogodkov. Na kulinaričnih dogodkih Vrtimo kuhalnice je sodelovalo preko 3000 ljudi.

EVENTS | ZASNOVA IN IZVEDBA DOGODKOV | 2011 - 2018

MAKEDO DOGODKI

Organizacija in trženjske akcije za kreativno orodje Makedo. Organizacija preko 50 dogodkov za otroke po Sloveniji. Trženje produkta, umeščanje produkta na timske dogodke za podjetja.

PRIREDITEV | ZASNOVA, NAČRTOVANJE IN IZVEDBA | 2011 - 2014

PROMOCIJSKI SG VIDEO

Idejna zasnova, scenarij za promocijski kolesarski video. Izvajanje snemanja v Hrvaški istri. Izbor lokacij, upravljanje na lokacijah, pomoč pri snemanju, izbor kolesarskih tras, sodelovanje pri finalizaciji projekta.

MARKETING | PROMOCIJA IN TRŽENJE | 2018

TRANS SLOVENIJA

Načrtovanje in izvedba gorsko kolesarske trase, ki poteka od Alp do Jadranskega morja. Izdelava kolesarskih etap, digitalizacija, uporabniška izkušnja in upravljanje. Uspešen kolesarski produkt.

KOLESARSTVO | RAZVOJ PRODUKTA, UPRAVLJANJE | 2016

BERLINGO - AVANTURISTIČNA KARAVANA

Za naročnika iz avtoindustrije smo organizirali in izpeljali projekt Berlingo - "Avanturistična karavana". Tridnevno potepanje po dolinah in prelazih Julijskih Alp, kjer so nagrajenci uživali v naravi in "outdoor" aktivnostih. Izvedli smo produkcijo - snemanje.

EVENTS | ORGANIZACIJA DOGODKA | 2017

DRUŽINSKA POHODNIŠKA POT

V Julijskih Alpah smo ustvarili turistično pohodniški produkt "Julian Alps Family Trekking". Gre za družinam primerno pohodniško traso z doživetjem vseh najlepših visokogorskih jezer, spanja v kočah, ... Produkt se uspešno trži na mednarodnem trgu.

POHODNIŠTVO | RAZVOJ PRODUKTA IN TRŽENJE | 2020

EKSTREMNO SNEMANJE - GRMEČICA

Na področju Bohinja, točneje na slapu Grmečica, smo izvedli zahteven snemalni projekt za mednarodno videoteko. Kajakaš se je spustil preko velikega slapu. Zagotovili smo upravljanje dogodka, lokacijski scouting, dovoljenja, produkcijsko ekipo, zagotavljanje varnosti, ...

EVENTS | SCOUTING, ZASNOVA IN IZVEDBA DOGODKOV | 2018

CROATIA ISLANDS WALK

Načrtovanje in izdelava pohodniškega turističnega produkta "Croatian Islands Walk". Digitalizacija produkta in celostna organizacija. Izvedba mednarodnih trženjskih akcij. Mednarodno uspešen pohodniški produkt.

POHODNIŠTVO | RAZVOJ PRODUKTA IN TRŽENJE | 2017 - 2019

Na vrh

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Onemogoči vse storitve
Omogoči vse storitve