Kvalitetne rešitve v turizmu

Usmerjena Doživetja

Aktualni čas v turizmu zahteva sveže rešitve. Obiskovalci destinacije so vedno bolj osredotočeni k aktivnemu odkrivanju in doživljanju. Z ustrezno produktno podporo destinacije in digitalnih rešitev so odkrivanja lahko celovita, doživljajsko polna in prijazna za uporabnika.

Turizem so zgodbe o ljudeh in okolju. To je hitro rastoča gospodarska panoga, ki je usmerjena k spodbujanju želja in tešenju potreb. Je področje, ki je osredotočeno k nenehnemu razvoju novih produktov za obiskovalce in uvajanju novih tehnologij za pomoč pri raziskovanju. Ustvarjenih, da narekujejo navade potrošnika in da mu pri tem ponudijo enostavne rešitve. Aktivno raziskovanje ali okušanje je lahko urejeno v obliko usmerjenega doživljanje destinacije, krajev ali prostora. S tem rešujemo tudi nove trende popotovanj in raziskovanj destinacij.

Za turistično gospodarstvo in destinacije razvijamo rešitve usmerjenega doživetja. Ta temelji na skrbno izdelanem in celovitem doživljajskem produktu, usmerjenem k digitalni uporabniški izkušnji, v kombinaciji z uporabo “klasičnih” potovalnih pripomočkov. Zavedamo se potreb človeka, zato se projektov usmerjenega doživetja lotevamo strateško. Na podlagi aktualnega stanja na destinaciji in dejstev produktom dodamo uporabno vrednost, pripravimo vsebino, skrbimo za podobo in brending. V procesu zgradimo ustrezne digitalne uporabniške rešitve in poskrbimo za učinkovite sestavine turističnega produkta.

* Usmerjeno doživetje = Integrirane enote doživetja + razvejan sistem uporabniških rešitev + digitalizacija potovalne izkušnje + prilagodljiva in učinkovita izvedba ture + pomoč uporabniku.

DEJSTVA, Ki KAŽEJO USPEŠNOST DOŽIVETIJ

Verjamemo v produkte prihodnosti

Naše rešitve usmerjenega doživetja temeljijo na trdnih temeljih in dolgoletnemu razvoju.

17

17 let načrtujemo in razvijamo produkte usmerjenega doživetja. V letu 2008 smo se za ta namen izobraževali v Sydneyu. 

40

V obdobju 2012 – 2021 se je na podlagi naših rešitev usmerjenega doživetja, izdelanih za naročnike ustvaril prihodek 23-25 milj. evrov.

55

Razvili smo 55 uspešnih turističnih produktov usmerjenega doživetja, ki jih koristi 15 podjetij in destinacij po svetu.

Pri ponudbi usmerjenega doživetja najdemo številne prednosti za gosta, ki raziskuje destinaciji. Rešitve so primerne za aktivno doživljanje destinacije: kolesarjenje, pohodništvo, kulinarična doživetja, tematska doživetja, … in v kombinaciji več zaporednih in različnih – raznovrstnih aktivnosti. Prav tako so odlična rešitev za več dnevna doživljajska raziskovanja – urejena paketna doživetja – ki jih lahko oblikujemo poljubno in tržimo širom po svetu.

Usmerjeno doživetje je kombinacija digitalnih uporabniških izkušenj in klasičnih potovalnih elementov. Vsi elementi skupaj združujejo storitve ponudnikov in ostalih vsebin na destinaciji ter tako tvorijo kvalitetno in preprosto – uporabno – rešitev za gosta. 

Primer celostne komunikacijske in uporabniške rešitve za produkt usmerjenega doživetja. V ozadju deluje aktivna spletna stran za “rezervacijski sistem” in 24/7 pomoč gostu. Prav tako je del rešitve digitalna uporabniška izkušnja (app), ki jo gost – popotnik uporablja za vodenje in orientacijo na turi ter tudi za informacije, kaj in kje v okolici – ob poti, trasi – lahko pričakuje. Skupek uporabniških elementov, rezervacijski sistem in operativna platforma dajejo popotniku zaupanje in brezskrbno raziskovanje destinacije. Takšno rešitev lahko vedno nadgradimo ali jo spremenimo glede na aktualne razmere. Prav tako so aplikacije prilagojene načinu raziskovanja (pohodništvo, kolesarjenje, e-car …). Z rešitvijo povežemo vse deležnike, lokalne ponudnike in ostale na določeni trasi, tako da so počitnice urejene v en raziskovalni produkt.

Imamo bogate izkušnje pri načrtovanju in razvoju doživetij ter oblikovanju potrebnih elementov za produkte sestavljenega doživetja. Imamo znanje, razumemo sodobne potrebe potrošnika in se znajdemo pri delu na destinaciji. V fazi razvoja izpeljemo celostno zasnovo in izdelamo celotno paleto potrebnih komunikacijskih elementov in brending produkta. Prav tako poskrbimo za vsebino in vsebinski marketing na vseh ključnih kanalih. Odlično se znajdemo v procesu digitalizacije poti, tras in produktov ter izdelave spletne strani s podaljšano uporabniško izkušnjo za potnika – raziskovalca (uporabniški app).

Na vrh

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Onemogoči vse storitve
Omogoči vse storitve