Z veliko volje, znanja in truda smo ustvarili eno lepših prireditev na območju Julijskih Alp. Triglav Festival je prireditev, ki združuje ljubitelje teka po naravnih stezicah. Na vstopu v eno najlepših alpskih dolin – Vrata – smo oblikovali prijetno festivalsko zgodbo. Na lokaciji Slovenskega planinskega muzeja v Mojstrani, ki se ponaša z moderno arhitekturo in urejenim okoljem, smo uredili svež koncept prireditvenega prostora in dodali edinstveno tekaško prireditev v Triglavskem parku.
Triglav Trail Run velja za mednarodno tekaško prireditev, ki se odvija v osrednjem območju Julijskih Alp in Triglavskega parka. Tekači imajo na voljo štiri različne trase glede na zahtevnost v izrednem naravnem ambientu. Gre za organizacijsko eno zahtevnejših športnih prireditev v Sloveniji saj zaradi teka v visokogorju predstavlja izreden varnostni in logistični izziv. Dogodek smo od temeljev naprej izvajali na osnovi trajnostnega pristopa in neškodljivega posega v naravno okolje.
Naše naloge in znanja:
- Razvoj in oblikovanje festivalske znamke – Triglav Trail Run.
- Trženjske akcije na mednarodnem trgu.
- Priprava promocijskega gradiva in kanalov: družbeni mediji, spletna stran, bilten, …
- Priprava tras in digitalizacija tekaških tras in izdelava uporabniškega APP.
- Celostni koncept športne prireditve.
- Trženje festivalskega prostora in vzpostavitev festivalske vasi (b2b partnerji).
- Organizacija in izvedba prireditve (vključenih 150 oseb). Pridobivanje dovoljenj in upravljanje z dogodkom
- Tesno sodelovanje s partnerji, lokalno skupnostjo in Triglavskim parkom.
- Promocija “trail” teka na destinaciji Julijske Alpe in širše v Sloveniji.
Triglav festivala se je v letu 2022 udeležilo 500 ljubitelji teka po stezicah iz 21-tih držav. Festival povezuje tek in gorniške aktivnosti v treh občinah znotraj Julijskih Alp. Obiskovalcem so bile ponujene tudi kvalitetne dodatne vsebine in doživetje Slovenskega planinskega muzeja: koncert, predavanja na prostem, kulinarična vas, Lumar otroški tek … Celotne trženjske akcije (100%), promocijo in prodajo registracij smo izvedli preko digitalnih kanalov in na način vsebinskega marketinga na mednarodnih trgih. Izvedli smo več mednarodnih digitalnih kampanij.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE | TRŽENJE PRIREDITVE | CELOVIT PRIREDITVENI MARKETING | OBLIKOVANJE IN CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA | KONCEPT PRIREDITVE | PR AKTIVNOSTI | UPRAVLJANJE Z DOGODKOM