Razvili in zgradili smo uspešno trženjsko strategijo in akcije za svež kolesarski projekt Human Fish Gravel. Uporabili smo izključno digitalne komunikacijske kanale in v največji meri koristili družbena omrežja. Celostno akcijo smo zastavili kreativno in ustvarili širok set oglasnega in vsebinskega materiala (oglasi, fotografije …). Glede na specifično kolesarsko skupino – “gravel in bikepacking” kolesarski navdušenci – smo razvijali posebna čustva in nagovor. Na družbenih kanalih smo ustvarjali posebna doživetja in razvijali raznovrstne vsebine
Trženjske akcije smo izvajali na mednarodnem trgu. V letih 2021 in 2022 smo dosegli odlične rezultate in na račun komunikacije so se izpeljali štirje kolesarski dogodki, več kolesarskih druženj v obliki “kolesarske runde”. Prav tako se pridobilo več gravel – bikepacking kolesarskih skupin kolesarjev na raziskovanje destinacije Slovenije in Hrvaške Istre. Pridobili smo udeležbo in zanimanje kolesarjev iz 16 držav. Povsem iz “nič” smo uspeli involvirati 500-600 kolesarjev in ustvariti prihodke v segmentu svežega gravel in bikepacking kolesarstva.
Trženjske naloge in cilji:
- Strategije trženja na mednarodnem trgu.
- Kreativna in vsebinska zasnova oglasnih sporočil.
- Priprava vsebine in slikovnega materiala za družbena omrežja.
- Oblikovanje vizualnih elementov.
- Upravljanje z kanali na družbenem omrežju (FB, Instagram …).
- Priprava materiala za medijske kanale in povezovanje.
- Povezovanje kolesarske industrije z “mehkimi” vsebinami.
- Sodelovanje z novinarji in mediji – priprava materialov za članke.
- Analiza tržensjkih akcij in analiza konkretne prodaje na trgu.
ZASNOVA ZNAMKE | ZASNOVA IN STRATEGIJA – TRŽENJSKE AKCIJE | OGLAŠEVANJE NA SOCIALNIH MEDIJIH | POSPEŠEVANJE PRODAJE – INFLUENCERJI | ZGODBE NA SOCIALNIH OMREŽJIH | SLIKOVNI IN VIDEO MATERIAL ZA “INSTA STORY” | PROJEKTI Z DIGITALNIMI MEDIJI |